på disco

det blev vist inte som jag hade tänkt men fin blev jag,men ingen i min klass kom till det, men det var gätte kul för man fick lotter och om man hade fätt numer så fick man ett pris jag och min och alexandera fick ett gratis badhuskort och det var väldigt tur för jag och minh hade fått ett kort
och sen sa dom    oki det var det sista för i dag vi ska snart ssluta discot men först tar vi och drar 5 lotter till och det är det sista lotterna oki 1 numer 43 2 numer 56 3 numer 98 4numer14 5 numer 67
och det var det sissta lott dragningen och hon vann! det är ju 1%100.00.000!





o justia i dag är det fridrottstävling och jag bara mosste vinna bokalen!

och alla dansa på diskot och det var monga låtar XD.

Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Så bra att det var roligt i går kväll :) Att både du och Minh vann biljetter då kan ni gå tillsammans. Är den andra tjejen någon ni brukar vara tillsammans med också kanske ? I så fall var det ju alldeles perfekt :)

Vi får hoppas att Pokalen blir din men går pokalen till någon annan så misströsta inte. Bara man gör sitt bästa Nathalie så räcker det väldigt långt !! Minns det min vän:)

Massor av kramar till dig från mig i Alf :)

2010-11-13 @ 13:14:08
Postat av: Britt Inger

Hehe....OCH Alf ska det ju vara :)

2010-11-13 @ 13:15:14
Postat av: Nathalie

jag gjorde mitt bästa :)

räckte inte hela vägen den gången

kram

2010-11-13 @ 18:32:05
Postat av: Britt Inger

Jättebra att du gjorde det :) Strunt samma om det inte räckte ända fram, det var ju att du gjorde ditt bästa som räknas :)

Kramiz

2010-11-13 @ 22:39:52
URL: http://bittez.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

jaa nästa gång tar vi dom...kanske ;)

2010-11-13 @ 22:45:00
Postat av: tina

fin blogg:p

kolla gärna in min :)

2010-11-13 @ 22:58:19
URL: http://tiiinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0