Welcome

!i natt är det skol disco!
jag är värkligen spänd.
undrar om ***** eller ***** vill dansa med mig?
:D

jag tror det för jag kommer att bli jätte fin i kväll!
XD



Här kommer lite småfakta om mig ;)

Ett litet test


Hur bor du:två rum ett vardagsrum ett kök en toa.
Brukar du komma i tid:inte till skolan men anars.
Hur lång är du:1,43.
Kan du laga mat:japp makaroner med köttbullar
Vad jobbar du med/pluggar du:matte engelska svenska vikingar och läseböcker
Vad har du på dig just nu: en tröja med blomor på och jeans
Har du någon fobi: japp flyga.
Din favoritdryck på morgonen:chockladmjölk eller mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån:mamma och pappa
Har du sovit i din egen säng inatt:japp såklart
Vad hade du sönder senast:en lampa
Vem snackade du med senast:sofia ebba minh och ville
Varm favoritdricka:oboy eller varm mjölk
Favoritdricka när du är riktigt törstig:vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt:skvalrade
Saknar du någon just nu:japp Emmy!
Vad ska man göra för att få dig irriterad:peta på mig och härma mig
Intressen:spela,leka med mina kommpisar.
senaste person du kramade:molie
Senaste person du ringde:linn
Senaste person som ringde dig:minh
Vad drack du senast:mjölk
Vill du ha barn:ja 3 eller 2
Längtar du till din nästa födelsedag:japp såklart
Har rakat dina ben någon gång:nej
Är du sugen på något nu:ja chockladmjölk
Använder du hudkräm:japp
Attraheras du av män med skägg:nej
Brukar du baka:nja ibland.
Röstade du i det senaste valet:ja på vänsterpartiet
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:japp
Vilken låt lyssnade du senast på: trance im blue
Har någon annan sovit i din säng inatt:nej
Vad tycker du är äckligt:inte ormar inte spindlar inte...jag vet kackelackor och bajs
Har du pengar på mobilen:naj men ska ladda den.






Kommentarer
Postat av: Britt Inger

Hej min vän.... Kul att du skaffa blogg och nu ska jag läsa den flitigt :)

Du får gärna om du vill läsa min och kommentera då blir jag glad :)

Håller tummarna i morgon och skickar många kramar till dig gör Alf o Britt Inger

Och du... Krama syrran också :)

2010-11-12 @ 23:25:34
URL: http://bittez.blogspot.com/
Postat av: Nathalie

oki ska försöka hinna titta



Kram nthalie

2010-11-13 @ 08:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0